Bij praktijk Extralent bieden we zorg voor hoogbegaafde volwassenen, kinderen en jongeren, begeleiden we ouders en leerkrachten in de opvoeding en de zoektocht naar Passend Onderwijs. We zijn een groeiende praktijk en zijn daarom z.s.m. op zoek naar een officemanager die ons team kan ondersteunen.

Officemanager 16-24 uur

Het gaat om een tijdelijke aanstelling van 16 tot 24 uur met de intentie tot een vast dienstverband, met mogelijkheden tot uitbreiding van uren naarmate de praktijk verder groeit. Samen met onze andere officemanager zorg je voor de hele administratieve afdeling van onze praktijk. De woensdag en vrijdag zullen in ieder geval tot jouw standaard werkdagen gaan behoren, de rest is in overleg.

Ben jij / heb jij:

  • netjes, geordend en in staat overzicht te bewaren?
  • je goed in het onderscheiden van hoofd- en bijzaken?
  • vaardig met Office programma’s?
  • zeer goed in de Nederlandse taal in woord en schrift?
  • een snelle en zelfstandige werker en zie jij het werk liggen?
  • handig in het ontrafelen van administratieve vraagstukken, problematieken?
  • vriendelijk, inlevend, gastvrij met gevoel voor humor?
  • in staat verbindend te werken met cliĆ«nten en collega’s?
  • passie en hart voor hoogbegaafdheid?
  • zin om mee te bouwen aan het gedachtengoed van praktijk Extralent?

Dan zoeken we misschien wel naar jou!

Extra pluspunten zijn ervaringen met:

  • kennis van PGB en Zorg in Natura?
  • zorg-gerelateerde administratie
  • facturaties
  • VECOZO en/ of Zilliz
  • hoogbegaafdheid

Dan zouden we heel graag kennis met je willen maken om te ontdekken of je ons team kan komen versterken!

Wat bieden wij jou?

  • Een gezellig, warm en open team waar we lol hebben met elkaar en in ons werk
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een plek waar je fouten mag maken en waar wij ook open zijn over onze eigen fouten
  • Werktijden in overleg
  • Ruimte om mee te denken en ontwikkelen in de mogelijkheden van het bedrijf
  • Een plek waar kwaliteit hoog staat
  • Afwisselende werkzaamheden (denk bv. aan telefoon opnemen, ouders- en kinderen welkom heten, mailen, verslagen nakijken, factureren, bestellingen, wachtlijst en agendabeheer, contacten met externen aangaan en onderhouden) De boekhouding hoef je niet te verzorgen.
  • Een goed salaris passend bij je werkervaring en conform de jeugdzorg-salarisschalen (schaal 6 of 7).

Zie je dat helemaal zitten? Stuur ons dan voor 13 september een pakkende brief of aansprekende boodschap met je CV naar info@praktijkextralent.nl t.a.v. Anne Malda. Wil je eerst meer weten van onze praktijk? Kijk dan op even verder op onze website.